خلوت من

هرگاه که دلت یاد کسی کرد و فرو ریخت یاد آر که من منتظر و چشم به راهم

خلوت من

هرگاه که دلت یاد کسی کرد و فرو ریخت یاد آر که من منتظر و چشم به راهم

عاشق رویاهایم می مانم (آرشیو)


عاشق رویاهایم می مانم

یادتون باشه همه می تونن همه آرزوهاتون امیدهاتون دارایی تون احساستون خواسته هاتون وجودتون و در یک کلام هر آنچه دارید را در لحظه ای به یغما ببرند ولی هیچ کس نمی تواند رویاهای شما را از شما بگیرد 

من می رم تا رویاهایم را نجات دهم رویاهایی به اندازه ی یک دنیا غیر قابل واقع شدن رویای من به اندازه ی آسمان آه رویایی است!  

در آغوش می گیرمشان محکم با عشق و فرار می کنم! به جایی که هیچ کس نتواند با تلنگری به روحم (عمد یا غیرعمد) آنها را از من بگیرد  

جایی که کسی نفهمد رویای من چیست  

رویایی که مرا به زوال می برد 

عاشق رویاهایم می مانم  ...

......


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد