همه چی
چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۵
با سلام خدمت همه خوانندگان عزیز و بزرگوار صفحه شخصی وبلاگم.

امیدوارم همچنان با من همراه باشید.

این روزها کانال تلگرامی شخصی ام راه اندازی شده و معمولا روزی یک دونه پست تحلیلی میذارم.

با یوزر @seyedmostafamoosavinezhad که یوزر خودم هست تماس بگیرید یا به کانال تحلیلی ام که آدرسش https://telegram.me/khabarimostafamoosavinejad هست تشریف بیارید.

منتظر حضور تک تک شما بزرگواران هستم.

[+] نوشته شده توسط سیدمصطفي موسوي ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ در 5:46 | | قالب بلاگفا
سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۵

سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی معروف به منافقین که در سال های اخیر در حوزه های مختلف شکست های سنگینی خورده بودند و شاید همه منتظر مرگ سیاسی این گروهک مضمحل شده بودند در سال ۸۸ با فتنه ای که از سوی میر حسین موسوی و کروبی با پشتیبانی دیگر خواص بی بصیرت شکل گرفت دوباره سر بر آوردند. آنها اقدامات خود را با رصد آخرین اوضاع ایران در سال ۸۸ قبل از انتخابات و احتمال شورش های خیابانی و با کمک نیروهای داخلی و خارجی شروع کردند. اعتراف مسعود رجوی که گفت ما تمام توان خود را برای جنبش (سبز) گذاشتیم حتی از سهم اشرف هم زدیم تا جنبش به جایی برسد موید همین موضوع است.

اما پس از خوابیدن جنبش سبز سروصدای منافقین هم خاموش شد و به نظر می رسید خرج کردن های این سازمان پس از آن که به نتیجه نرسید این گروه به ریکاوری خود پرداخت و کمتر در فعالیت های مخرب وارد شد. اما آنچه اخیر به چجشم می آید برنامه ریزی های مجدد این سازمان در ماههای اخیر است که گویا برای حضور در یک عرصه و میدان دیگر اعلام آمادگی می کنند.

ابتدا همه چیز از داستان پاریس و حمایت های خیلی دور خیلی نزدیک سعودی ها شروع شد. یک نشست پر سروصدا در پاریس و حمایت فرانسوی ها از آنها یک جرقه بزرگ برای شروع مجدد منافقین محسوب می شد. ترکی الفیصل هم در همان روزها از مسعود رجوی بعنوان مرحوم یاد کرد و یاد و خاطره او را گرامی داشت تا به نوعی ارتباط آنها را منافقین بیش از پیش برای همه مشخص شود و از سوی دیگر خبر از فعال شدن حمایت های سعودی ها از منافقین پرده برداری شود.

پس از رخ دادن این داستان ها و حمایت های خارجی سعودی- اروپایی از منافقین منتظر وصل شدن این زنجیر به داخل ایران باید می بودیم و شاید همه منتظر بودند که وصل شدن این حلقه اتصال چند ماه دیگر و با نزدیک تر شدن به فضای انتخابات رخ دهد اما در یک اتفاق نادر و تعجب برانگیز فایل صوتی از سوی بیت آیت الله منتظری مرحوم در سالگرد اعدام منافقین منتشر می شود و همه را شوکه می کند. عملی که حتی واکنش نزدیکان دفتر نشر آثار امام (انصاری) که معمولا به زحمت به انحرافات واکنش نشان می دهند را در پی داشت.

سرعت تحولات اخیر در مورد منافقینی که از سال ۸۹ به این سو در سکوت خبری بودند و اتصال حلقه داخلی و خارجی آنها با سرعت بسیار بالا بخوبی نشان دهنده تحریکات پر سرعت آنها در سال منتهی به انتخابات است. در سالی که احتمال حضور احمدی نژاد از یکسو در انتخابات و مقابله او با روحانی در حالی وجود دارد که مردم هم ازاقتصاد ناآرام احمدی نژاد دل خوشی ندارند و هم از اقتصاد در خواب فرو رفته روحانی به شدت نالان هستند. این دو نفر هر دو در افشاگری کردن، سیاه نمایی کردن، با ادبیات تند صحبت کردن و در نهایت مهیا کردن کف جامعه برای هیجان و هیاهو استعداد بالایی دارند و می توانند حضور منافقین در ایران را به منظور فتنه گری تسهیل کنند. با توجه به شرایط فوق می توان موارد و راهکارهای ذیل را در نظر داشت تا از این فضا خارج شده و آسیب رسیدن به مملکت را به حداقل رساند:

۱- افشای چهره جنایتکار منافقین برای مردم بصورت یک برنامه ثابت در یک عملیات بلند مدت رسانه ای تا انتخابات سال آینده.

۲- تغییر فاز جامعه از داستانهای زودگذر منافقین و سایر موارد مشابه به منظور جلوگیری از ناآرام شدن فضی جامعه

۳- مطالبه عمومی از دولت روحانی و عدم فراموشی قضیه فیش های حقوقی تا رسیدن به سرانجام، مطالبه بهبود معیشت از دست رفته مردم، مطالبه بهبود اوضاع رکود شدید حاکم برجامعه، مطالبه رفع بیکاری جوانان که از دغدغه های مقام معظم رهبری می باشد، مطالبه آنچه در برجام مذاکره کنندگان ما قولش را دادند و در قبال ان صنعت هسته ای کشور را از پیش روی با سرعت بالا بازداشتند، مطالبه از دولت در زمینه آنچه در قول های کوتاه مدت و صد روزه به مردم داده بود و …

۴- بازخوانی اقدامات آقای احمدی نژاد و یادآوری شرایط نابسامان اقتصادی، خانه نشینی ۱۱ روزه و مقاومت علیه رهبری، اقدام غیرقانونی و غیر شرعی رئیس جمهور در مجلس، یاداوری هویت حلقه مدیریتی مدیریت کننده احمدی نژاد همچون مشایی، بقایی، ملک زاده، رحیمی و …، انحرافات فکری مشایی و …

۵- مطرح کردن گزینه سوم برای انتخابات ریاست جمهوری و جلوگیری از شکل گیری دو قطبی کاذب روحانی – احمدی نژاد

[+] نوشته شده توسط سیدمصطفي موسوي ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ در 6:4 | | قالب بلاگفا
سه شنبه ۳ فروردین ۱۳۹۵

ماجرا از تبلیغات ریاست جمهوری سال ۹۲ آغاز شد. آن جایی که عده ای برای رای آوردن شان شروع به سیاه نمایی و بزرگ کردن فسادهای دولت احمدی نژاد کردند. البته الحق و الانصاف فسادهای میلیاردی دولت احمدی نژاد هم خود بهانه دست این جماعت داده بود.

جماعتی که فسادهای ننگین دولت خاتمی را می خواستند بپوشانند. رشوه گرفتن از شهرام جزایری توسط مقامات ارشد اجرایی و مقننه کشور، اختلاس کرباسچی، فساد عظیم کرسنت که اگر تمام فسادهای پس از انقلاب را تاکنون با هم جمع بزنیم به این مقدار نخواهد رسید، بخش کوچکی از فسادهای آن دوره بود. فسادهایی که همین جناب روحانی در دوره ای که رئیس شورای عالی امنیت ملی بود نسبت به این فسادها هشدار داده بود. لذا برای لاپوشانی این فسادهای عظیم لازم بود که فسادهای دوره احمدی نژاد بزرگ و بزرگتر شوند.

برای تکمیل این پروژه با شروع دولت یازدهم، دولتی ها و رسانه های همسو شروع کردند به سیاه نمایی فجیع تری نسبت به دولت سابق که با همراهی لاریجانیسم ها نیز شدت گرفت. لاریجانیسم هایی که در انتخابات ۹۴ ناگهان از لیست اصلاح طلبان سر بر آوردند. علی لاریجانی در قم در لیست اصلاح طلبان قرار گرفت، کاظم جلالی و نعمتی هم در تهران در لیست اصلاح طلبان جای گرفتند.

اما با گذشت زمان وقتی غبار این سروصداها پایان پذیرفت، کم کم لایه های فساد در دولت جدید نیز خود را نشان می داد. رانت ۶۵۰ میلیون یورویی یکی از عظیم ترین فسادهای همین دوره بود. گماردن زنگنه که در زمان وزارت او فسادهای عظیمی رخ داده بود (فسادهایی نظیر کرسنت، استات اویل، قرارداد بین و …) باعث کلید خوردن شکایتی علیه ایران در قضیه کرسنت بود. شکایتی که قبلا ایران در آن پیروز شده بود اما با آمدن زنگنه و مدیران مفسد او در زمینه کرسنت، ایران در دادگاه لاهه محکوم شد.

از این فسادها که بگذریم، یکی از حاشیه هایی که چند مدتیست گریبانگیر دولت و شخص آقای رئیس جمهور شده است داستان هاییست که پیرامون حسین فریدون(برادر رئیس جمهور) بوجود آمده است. هفته نامه ۹ دی چند مدت پیش پرده از ارتباطی که بین بابک زنجانی و ستاد آقای روحانی بود، برداشت. پس از آن هفته نامه ۹دی توقیف شد اما هیچ پاسخی به آن جریانات داده نشد. حتی رسایی که مدیر مسئول آن هفته نامه بود گفت اگر آقای رئیس جمهور شجاعت دارد علیه بنده در این موضوع شکایت کند تا دادگاه همه چیز را مشخص کند.

چند روزی از آن جریانات که گذشت این زخم چرکین دولت یازدهم دوباره سر باز کرد. کنفرانس خبری زاکانی و حاشیه های فراوانی که بوجود آمد. زاکانی در آن جلسه گفت:(( آقای رئیس جمهور با دستمال کثیف نمی شود شیشه را پاک کرد. شما باید ابتدا از اطراف خود شروع کنید. ))

در همان روزها الیاس نادران نیز یک نشست خبری ترتیب داد و با سخنانی شجاعانه انتقادهایی جدی نسبت به رئیس جمهور مطرح کرد و گفت: ((همه کسانیکه از رحیمی پول گرفتند مجموع پول هایشان به اندازه یکی از نمایندگانی که از شهرام جزایری پول گرفت نبود. اساسی ترین مشکل در این کشور برای بحث مبارزه با مفاسد مقاماتی هستند که قانون را می شناسند اما به آن عمل نمی کنند… تا آقای رئیس جمهور تا مقامات سیاسی کشور اطرافیان خود را از این آلودگی ها پاک نکنند این کشور نجات نخواهد یافت… بلایی به سر دولت آقای هاشمی آوردند که با ۴۰ میلیارد دلار بدهی خارجی و تورم ۵۰درصدی در سال ۷۴، مقام معظم رهبری مجبور شد ترمز سیاست های اقتصادی شان را بکشد… وزیری که ماهی یک میلیارد تومان درآمد دارد، برادر رئیس جمهوری که از منبع مالی افراد فاسد ارتزاق می کند و می رود مشکلات مالی آنها را در نهادهای دولتی پیگیری کند تا تحت تعقیب قرار نگیرند.))

آقای رئیس جمهور! این ها ابهاماتیست که توسط مقامات رسمی این کشور، آن هم در یک نشست خبری مطرح گردیده است و هیچ محکومیتی در مورد این حرفها متوجه آقایان نادران و زاکانی نشده است. لذا با مطرح شدن این حرف ها ابهامات و شبهاتی در ذهن مردم پدید آمده است که پاسخگویی شما را می طلبد.

[+] نوشته شده توسط سیدمصطفي موسوي ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ در 7:3 | | قالب بلاگفا
Template Design by Ali Lafzi Ghazi ::Tarah.somee.com
Copyright © 2007 By SHERMAN http://powerstudents.blogfa.com ALL right reserved RSS
وبلاگ دانشجو ارشدبرق قدرت دانشگاه زاهدان