خلوت من

هرگاه که دلت یاد کسی کرد و فرو ریخت یاد آر که من منتظر و چشم به راهم

خلوت من

هرگاه که دلت یاد کسی کرد و فرو ریخت یاد آر که من منتظر و چشم به راهم

ღღعشقღღ

کلیک کنید (( کلوب کوین بد بوی )) کلیک کنید عشقکلیک کنید (( کلوب کوین بد بوی )) کلیک کنید

سلام  

یه گوشزد تکراری دارم! در مورد عشقه... ولی همه که عاشق نیستن... پس از اول شروع می کنم...

سلام 

سلام به شمایی که تپیدن های قلبتان گویای رازی دلچسب و گواراست...: راز عشق.  

خوش به حالتان! چرا که شما در حال حاضر لذت بخش ترین موهبت را در درونتان دارید. 

گاهی صبح که از خواب بیدار می شوید٬ هوا ابری و گرفته است و کارها آن طور که می خواهید پیش نمی رود و صدها بهانه دیگر٬ اما یاد محبوب و یا دیدن چهره ی او٬ لذت بودن او و عشق او٬ شما را وادار به بلند شدن می کند و لبخندی به وسعت تمام آسمان٬ دلتان را می گیرد٬ و این یعنی انگیزه برای بودن و ادامه دادن و شاکر بودن.  

یادتان باشد٬ عاشق بودن مسوولیت عظیمی است که از جانب خداوند بر دوش شما گذاشته شده است. حالا ببینید چقدر توانسته اید از این موهبت خدادادی لذت ببرید؟ چقدر عشق را به محبوبتان هدیه داده اید؟ 

شما در برابر این هدیه خداوند٬ مسوولید. وای اگر عشق را به بند بکشید. وای اگر به این امانت الهی خیانت کنید. وای اگر از این لطف خدا به خودتان و دیگری٬ به جای شادی و سرور٬ غم را پیشکش کنید. 

عشق والاترین هدیه خداوند است و ما باید هنر عشق ورزیدن را بیاموزیم.  

عاشقان! همین که... 

 دایم چشمتان به صفحه تلفن است تا شماره محبوبتان را ببینید٬ 

 این که با ورود و دیدن او دلتان می لرزد٬ 

 ♥ این که قبض تلفنتان را با عشق پرداخت می کنید٬ 

و این که تلفن همراهتان را روی ویبره می گذارید و با هر بار لرزیدن گوشی٬ دلتان می لرزد ٬ 

 یعنی لذت٬ یعنی زندگی٬ یعنی خوشبختی٬ یعنی سپاس...  

چقدر خدا را به خاطر عشقی که به شماعطا کرده سپاس می گویید؟ 

همین حالا وضوی عشق بگیرید و نماز عشق برپا کنید... چه شکرگذاری شیرینی...  

خوش به سعادتتان... گوارای وجودتان!   

 http://i29.tinypic.com/ab0zva.jpg